
 

1 
 

Tisková zpráva z 20. zasedání, konaného dne 4. 11. 2008  

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání  

-  udělila Gama media s. r. o. IČ: 25028499 podle § 18 zákona č. 231/2001 Sb. licenci 
k provozování rozhlasového vysílání prostřednictvím pozemních vysílačů na kmitočtu 
Most – Široký vrch 107,9 MHz / 200 W pro program Gama Rádio na dobu 8 let, žádosti 
ostatních žadatelů zamítla  
-  vyzvala provozovatele RADIO CRYSTAL s. r. o., Rádio Dragon s. r. o., RADIO 
FAKTOR s. r. o., FRANTIŠEK VOSTÁL s. r. o., RADIO MOST, společnost s ručením 
omezeným, ORION, s. r. o., EN-DAXI, s. r. o., RADIO METUJE, s. r. o., RADIO FM Plus 
Plzeň s. r. o., North Music s. r. o., RADIO LIFE s. r. o., ESA - rádio s. r. o., M+M spol. s 
r. o., Definitely s. r. o., ELDORADIO s. r. o., Rádio Venkow, spol. s r. o., 
ČESKOMORAVSKÉ RÁDIO s. r. o., „Rádio Děčín“ s. r. o., CITY MULTIMEDIA, 
společnost s ručením omezeným, Radio Šumava, s. r. o., Rádio TEP, a. s., Faktor, 
Ladislav, JUDr., V plus P s. r. o., AZ Rádio, s. r. o. ; FAJRONT BS, s. r. o., Pražské 
inforádio, s. r. o., Star Promotion, s. r. o., Rádio Podještědí, s. r. o., Rádio Profil s. r. o. ; 
Radio Krumlov, s. r. o., RADIO PUBLIKUM spol. s r. o., Rádio Bohemia, spol. s r. o., 
RADIO STATION BRNO, spol. s r. o., DELTA MEDIA BROADCASTING s. r. o., RADIO 
MORAVA s. r. o., Radio ProTon s. r. o. ; EVROPA 2, spol. s r. o., Rádio DUHA, spol. s 
r. o. a Radio West Plzeň s. r. o., aby v rámci plnění úkolů v působnosti Rady podle § 5 
písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., podali informaci, zda jsou jimi vysílané programy 
součástí programové sítě, a pokud ano, tak které.  
-  shledala, že provozovatel M + M, spol. s r. o. odvysílal program Fajn Radio Agara 
v kontrolovaných dnech 24. a 26. srpna 2008 v souladu s licenčními podmínkami a 
zákonem č. 231/2001 Sb.  
-  zastavila správní řízení vedené s provozovatelem Český rozhlas pro možné porušení 
§ 31 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., ke kterému mělo dojít dne 28. srpna 2008 v čase 
07:20 hodin na programu Český rozhlas 1-Radiožurnál v Přehledu tisku odvysíláním 
neobjektivních a nevyvážených informací, neboť nebylo prokázáno, že k porušení 
zákona došlo a tím odpadl důvod správního řízení 
 

Rozdílné stanovisko Jiřího Šenkýře a Dalibora Matulky k bodu č. 6  
 

Český rozhlas 1 – Radiožurnál v rámci Přehledu tisku dne 28. 8. 2008 poskytl hrubě 
zkreslenou a tedy nepravdivou informaci o obsahu rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR 
týkající se tragické srážky motocyklisty a chodce na přechodu pro chodce. Obsah 
soudního rozhodnutí byl v odvysílané informaci interpretován zcela neobjektivním 
způsobem a v rozporu se skutečností. Okolnost, že provozovatel vysílání se tohoto 
porušení zásady objektivity a vyváženosti dopustil v rámci Přehledu tisku a označil 
zdroj, ze kterého čerpal, nemá z hlediska ustanovení § 31 odst. 2 zákona o vysílání 
rozhodující význam. Skutečný obsah předmětného několik měsíců starého rozhodnutí 
měl provozovatel vysílání možnost si kdykoli ověřit z veřejně dostupných zdrojů, např. 
z www. stránek Nejvyššího soudu ČR. Tím, že Rada většinou hlasů zastavila správní 
řízení s Českým rozhlasem v této věci, překročila v rozporu se zákonem meze svého 
správního uvážení, neboť v průběhu řízení jeho důvod neodpadl.  

 
-  zastavila správní řízení vedené s provozovatelem Frekvence 1, a. s. pro možné 
porušení § 31 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., ke kterému mělo dojít dne 28. srpna 
2008 v čase 07:00 hodin na programu FREKVENCE 1 odvysíláním neobjektivních a 
nevyvážených informací ve zpravodajské relaci, neboť byla zjednána náprava a tím 
odpadl důvod správního řízení 



 

2 
 

Rozdílné stanovisko Jiřího Šenkýře a Dalibora Matulky k bodu č. 7  
 

Rozhlasová stanice Frekvence 1 dne 28. 8. 2008 poskytla hrubě zkreslenou a tedy 
nepravdivou informaci o obsahu rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR týkající se tragické 
srážky motocyklisty a chodce na přechodu pro chodce. Obsah soudního rozhodnutí 
byl v odvysílané informaci interpretován zcela neobjektivním způsobem a v rozporu 
se skutečností. Okolnost, že provozovatel vysílání poté dne 29. 9. 2008 odvysílal 
odpověď Nejvyššího soudu, nemá z hlediska jeho odpovědnosti za porušení 
ustanovení § 31 odst. 2 zákona o vysílání rozhodující význam, stejně jako okolnost, 
že provozovatel vysílání převzal tuto nepravdivou informaci z tisku. Skutečný obsah 
předmětného několik měsíců starého rozhodnutí měl provozovatel vysílání možnost si 
kdykoli ověřit z veřejně dostupných zdrojů, např. z www. stránek Nejvyššího soudu 
ČR. Tím, že Rada většinou hlasů zastavila správní řízení s Frekvencí 1 v této věci, 
překročila v rozporu se zákonem meze svého správního uvážení, neboť v průběhu 
řízení jeho důvod neodpadl.  

 
 

-  zahájila s provozovatelem FTV Prima, spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro 
možné porušení § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se mohl dopustit 
tím, že označení sponzora FOOD, produkt časopis (sponzor reklamní znělky, mutace 
1), vysílané premiérově dne 1. září 2008 v 08:06:33 hodin na programu Prima televize, 
bylo neoddělenou reklamou  
-  zahájila s provozovatelem FTV Prima, spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro 
možné porušení § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se mohl dopustit 
tím, že označení sponzora FOOD, produkt časopis (sponzor reklamní znělky, mutace 
2), vysílané premiérově dne 23. září 2008 v 08:06:21 hodin na programu Prima televize, 
bylo neoddělenou reklamou 
-  zahájila s provozovatelem FTV Prima, spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro 
možné porušení § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se mohl dopustit 
tím, že označení sponzora JUICY, produkt časopis (sponzor reklamní znělky, mutace 
1), vysílané premiérově dne 2. září 2008 v 15:07:22 hodin na programu Prima televize, 
bylo neoddělenou reklamou 
-  zahájila s provozovatelem FTV Prima, spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro 
možné porušení § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se mohl dopustit 
tím, že označení sponzora MOJE PSYCHOLOGIE, produkt časopis (sponzor reklamní 
znělky, mutace 1), vysílané premiérově dne 29. září 2008 v 08:06:54 hodin na programu 
Prima televize, bylo neoddělenou reklamou 
-  zahájila s provozovatelem FTV Prima, spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro 
možné porušení § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se mohl dopustit 
tím, že označení sponzora OPAVIA, produkt PIM´S čoko magic hořká čokoláda 
(sponzor reklamní znělky, mutace 2), vysílané premiérově dne 23. září 2008 ve 
22:26:22 hodin na programu Prima televize, bylo neoddělenou reklamou 
-  zahájila s provozovatelem FTV Prima, spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro 
možné porušení § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se mohl dopustit 
tím, že označení sponzora Vodafone, produkt Jde to i jinak (sponzor reklamní znělky, 
mutace 11), vysílané premiérově dne 1. září 2008 ve 20:48:23 hodin na programu 
Prima televize, bylo neoddělenou reklamou 
-  zahájila s provozovatelem Českou televizí správní řízení z moci úřední pro možné 
porušení čl. IV, bod 12 zákona č. 304/2007 Sb., kterého se mohl dopustit tím, že dne 
16. září 2008 překročil na programu ČT1 povolený denní limit reklamy  
-  shledala, že doplněný záznam programu POLAR Nový Jičín ze dne 12. června 2008 
byl po obsahové stránce v souladu se zákonem č. 231/2001 Sb.  



 

3 
 

-  shledala, že doplněná infotextová smyčka programu Kuřimské televizní noviny ze dnů 
11. a 12. června 2008 byla po obsahové stránce v souladu se zákonem č. 231/2001 Sb.  
-  shledala, že provozovatel Československá filmová společnost, s. r. o. odvysílal 
pořady dne 28. srpna 2008 v úseku 12:00–24:00 hodin na programu Cs Film v souladu 
se zákonem č. 231/2001 Sb. a licenčními podmínkami 
-  zahájila s provozovatelem CET 21 spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro možné 
porušení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb., neboť odvysíláním pořadu 
Televizní noviny dne 12. října 2008 od 19:30 hodin na programu Nova se mohl dopustit 
porušení povinnosti nezařazovat do vysílání v době od 6:00 do 22:00 hodin pořady, 
které by mohly ohrozit fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mladistvých 
-  zahájila s provozovatelem CET 21 spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro možné 
porušení § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., neboť odvysíláním pořadu 
Televizní noviny dne 12. října 2008 od 19:30 hodin na programu Nova se mohl dopustit 
porušení povinnosti zajistit, aby reklamy a teleshopping byly rozeznatelné, u 
provozovatele televizního vysílání zřetelně zvukově, obrazově či zvukově-obrazově 
oddělené od ostatních částí programu  
-  zahájila s provozovatelem Česká televize správní řízení z moci úřední pro možné 
porušení § 31 odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb., neboť pořadem Události, respektive 
reportáží o jackpotu Sazky, dne 22. října 2008 od 19:00 hodin na programu ČT1 se 
mohl dopustit porušení povinnosti zajistit, aby ve zpravodajských a politicko-
publicistických pořadech bylo dbáno zásad objektivity a vyváženosti 
-  zahájila s provozovatelem Česká televize správní řízení z moci úřední pro možné 
porušení § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., neboť pořadem Události, 
respektive reportáží o jackpotu Sazky, dne 22. října 2008 od 19:00 hodin na programu 
ČT1 se mohl dopustit porušení povinnosti zajistit, aby reklamy a teleshopping byly 
rozeznatelné a u provozovatele televizního vysílání zřetelně zvukově, obrazově či 
zvukově-obrazově oddělené od ostatních částí programu 
- zahájila s provozovatelem Česká televize správní řízení z moci úřední pro možné 
porušení § 2 odst. 1 písm. c) zákona č. 40/1995 Sb., neboť v reportáži o jackpotu 
Sazky, která byla Radou identifikována jako reklama, zazněly nepravdivé a zavádějící 
informace, a tudíž mohlo dojít k porušení zákazu reklamy, která je nekalou obchodní 
praktikou podle zvláštního právního předpisu 
-  zahájila s provozovatelem FTV Prima, spol. s r. o. správní řízení z moci úřední pro 
možné porušení § 31 odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb., neboť pořadem Zprávy TV Prima, 
respektive reportáží o sebevražedném pokusu dívky v Kladně, dne 21. října 2008 od 
18:55 hodin na programu Prima televize se mohl dopustit porušení povinnosti zajistit, 
aby ve zpravodajských a politicko-publicistických pořadech bylo dbáno zásad objektivity 
a vyváženosti 
-  vydala provozovateli CET 21 spol. s r. o., souhlas ke změně skutečností uvedených v 
žádosti o licenci dle § 21 odst. 1. zákona č. 231/2001 Sb., spočívající ve změně licenční 
podmínky č. 19 k programu Nova 
-  vydala provozovateli CET 21 spol. s r. o. souhlas ke změně skutečností uvedených 
v žádosti o licenci programu Nova Cinema, spočívající ve změně časového rozsahu 
vysílání a programové skladby v souladu s § 21 odst. 1 písm. b) a d) zákona č. 
231/2001 Sb.  
-  vydala provozovateli TOTALPRESS, s. r. o., souhlas ke změně skutečností 
uvedených v žádosti o licenci dle § 21 odst. 1. písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., 
spočívající ve změně názvu programu ze stávajícího názvu PUBLIC TV na požadovaný 
název PUBLIC 
-  zahájila se zpracovatelem reklamy společností, YOUNG&RUBICAM, s. r. o., správní 
řízení z moci úřední, neboť jako zpracovatel odvysílaného reklamního spotu Digitální 
televize O2 TV – Internet ADSL – volání ve výhodném balíčku 1, 2, 3, mutace 5 dne 7. 



 

4 
 

prosince 2007 v 19:55 hodin na programu Nova, se mohl dopustit porušení § 2b odst. 1 
zákona č. 40 /1995 Sb., který uložila povinnost zákazu reklamy uvádějící zvláštní 
nabídku zboží v případech, kdy prodávajícímu jako zpracovateli nebo zadavateli 
reklamy je známo, nebo může předpokládat, že není nebo nebude schopen zajistit 
nabízené zboží v množství, které odpovídá očekávané poptávce, a to s ohledem na 
rozsah nebo způsob šíření reklamy, povahu zboží nebo nabízenou cenu  
-  zastavila s provozovatelem, Českou televizí, správní řízení zahájené z moci úřední, 
vedené pro možné porušení povinnosti § 48 odst. 4 písm. a) zákona č. 231/2001 Sb., 
kterého se měl dopustit odvysíláním pořadu Klíč, resp. reportáže o biotronické činnosti 
T. Pfeiffera, dne 24. března 2008 od 10:05 hodin na programu ČT2, neboť bylo 
prokázáno, že k porušení zákona nedošlo a tím odpadl důvod řízení 
-  zastavila s provozovatelem, Českou televizí, správní řízení zahájené z moci úřední, 
vedené pro možné porušení povinnosti § 31 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., kterého se 
měl dopustit odvysíláním pořadu Klíč, resp. reportáže o biotronické činnosti T. Pfeiffera, 
dne 24. března 2008 od 10:05 hodin na programu ČT2, neboť bylo prokázáno, že k 
porušení zákona nedošlo a tím odpadl důvod řízení 
-  zastavila s provozovatelem, Českou televizí, správní řízení zahájené z moci úřední 
vedené pro možné porušení povinnosti § 31 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., kterého se 
měl dopustit odvysíláním pořadu Reportéři ČT, resp. reportáže Kam zmizelo 200 mil. 
evropské pomoci?, dne 10. prosince 2007 od 21:35 hodin na programu ČT1, neboť se 
porušení zákona neprokázalo, čímž odpadl důvod pro vedení řízení  
-  zastavila s provozovatelem FTV Prima spol. s r. o. správní řízení z moci úřední, 
vedené pro možné porušení § 31 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., odvysíláním pořadu 
1. zprávy, resp. reportáže o problémech CK America Tours, dne 20. února 2007 v čase 
od 19:00 hodin na programu Prima televize, neboť se porušení zákona neprokázalo, 
čímž odpadl důvod pro vedení správního řízení  
-  ve věci správního řízení spis. zn. 2008/335/mac/CET, zahájeného s provozovatelem 
CET 21 spol. s r. o. pro možné porušení § 31 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., 
spočívající v povinnosti poskytovat objektivní a vyvážené informace, kterého se měl 
dopustit tím, že dne 30. října 2007 v čase od 19:30 hodin na programu NOVA odvysílal 
pořad Televizní noviny, resp. reportáž Další problém s Pendolinem, změnila právní 
kvalifikaci skutku na možné porušení § 31 odst. 3 zákona č. 231/2001 Sb.  
-  ve věci správního řízení spis. zn. 2008/334/mac/CET, zahájeného s provozovatelem 
CET 21 spol. s r. o. pro možné porušení § 31 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb., 
spočívající v povinnosti poskytovat objektivní a vyvážené informace, kterého se měl 
dopustit tím, že dne 16. září 2007 v 19:30 hodin na programu NOVA odvysílal pořad 
Televizní noviny, resp. reportáž Drážní experti varují před poklesem zisků z nákladní 
dopravy, změnila právní kvalifikaci skutku na možné porušení § 31 odst. 3 zákona č. 
231/2001 Sb.  
-  zastavila s provozovatelem vysílání FTV Prima, spol. s r. o. správní řízení zahájené z 
moci úřední pro možné porušení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb., kterého 
se měl dopustit tím, že dne 1. ledna 2008 od 11:05 hodin na programu Prima televize 
odvysílal pořad Bláznivá dovolená v Evropě, neboť se ve správním řízení porušení 
zákona neprokázalo, čímž odpadl důvod řízení 
-  zastavila s provozovatelem vysílání Česká televize správní řízení zahájené z moci 
úřední pro možné porušení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb., kterého se 
měl dopustit tím, že dne 16. prosince 2007 od 20:00 hodin na programu ČT1 odvysílal 
pořad Hypermarket, neboť se ve správním řízení porušení zákona neprokázalo, čímž 
odpadl důvod řízení 
-  podala kasační stížnost k Nejvyššímu správnímu soudu proti rozsudku Městského 
soudu v Praze č. j. 11 Ca 133/2008, ze dne 25. září 2008, kterým bylo zrušeno 
rozhodnutí Rady sp. zn. 2007/749/fol/ČTV 



 

5 
 

-  podala kasační stížnost k Nejvyššímu správnímu soudu proti rozsudku Městského 
soudu v Praze č. j. 11 Ca 134/2008, ze dne 25. září 2008, kterým bylo zrušeno 
rozhodnutí Rady sp. zn. 2007/748/fol/ČTV 
-  podala kasační stížnost proti rozsudku Městského soudu v Praze ze dne 30. září 
2008, č. j. 7 Ca 105/2007, kterým bylo zrušeno a vráceno k dalšímu řízení rozhodnutí 
Rady ze dne 6. 2. 2007, sp. zn. 2006/879/dzu/CET. Tímto rozhodnutím byla 
provozovateli CET 21 spol. s r. o. pokuta ve výši 50 000,- Kč za porušení § 31 odst. 2 
zákona č. 231/2001 Sb. odvysíláním pořadu Televizní noviny, resp. reportáže Chyba v 
silničním zákoně dne 12. 8. 2006 v čase od 19:30 hodin na programu Nova.  
-  podala kasační stížnost proti rozsudku Městského soudu v Praze ze dne 30. září 
2008, č. j. 7 Ca 105/2007, kterým bylo zrušeno a vráceno k dalšímu řízení rozhodnutí 
Rady ze dne 6. 2. 2007, sp. zn. 2006/880/dzu/CET. Tímto rozhodnutím byla 
provozovateli CET 21 spol. s r. o. pokuta ve výši 100 000,- Kč za porušení § 31 odst. 2 
zákona č. 231/2001 Sb. odvysíláním pořadu Televizní noviny, resp. reportáže Řidiči 
tramvaje jezdí na červenou dne 13. 8. 2006 v čase od 19:30 hodin na programu Nova.  
-  podala kasační stížnost proti rozsudku Městského soudu v Praze ze dne 30. září 
2008, č. j. 7 Ca 166/2007, kterým bylo zrušeno a vráceno k dalšímu řízení rozhodnutí 
Rady ze dne 2. 4. 2007, sp. zn. 2006/1021/TYL/CET. Tímto rozhodnutím byla 
provozovateli CET 21 spol. s r. o. pokuta ve výši 100 000,- Kč za porušení § 32 odst. 1 
písm. g) zákona č. 231/2001 Sb. odvysíláním upoutávky na pořad Střepiny v pořadu 
Televizní noviny, dne 12. 11. 2006 v čase od 19:30 hodin na programu Nova.  
-  podala kasační stížnost proti rozsudku Městského soudu v Praze ze dne 30. září 
2008, č. j. 7 Ca 147/2007, kterým bylo zrušeno a vráceno k dalšímu řízení rozhodnutí 
Rady ze dne 20. 3. 2007, sp. zn. Rpo/131/05. Tímto rozhodnutím byla provozovateli 
CET 21 spol. s r. o. uložena pokuta ve výši 2 500 000,- Kč za porušení § 32 odst. 1 
písm. g) zákona č. 231/2001 Sb. odvysíláním pořadu Big brother dne 26. 9. 2005 v čase 
od 17:20 hodin na programu Nova 
-  podala kasační stížnost proti rozsudku Městského soudu v Praze ze dne 30. září 
2008, č. j. 7 Ca 148/2007, kterým bylo zrušeno a vráceno k dalšímu řízení rozhodnutí 
Rady ze dne 20. 3. 2007, sp. zn. Rpo/134/05. Tímto rozhodnutím byla provozovateli 
CET 21 spol. s r. o. uložena pokuta ve výši 1 000 000,- Kč za porušení § 32 odst. 1 
písm. g) zákona č. 231/2001 Sb. odvysíláním pořadu Big brother dne 29. 9. 2005 v čase 
od 17:20 hodin na programu Nova 
-  podala kasační stížnost proti rozsudku Městského soudu v Praze ze dne 30. září 
2008, č. j. 7 Ca 149/2007, kterým bylo zrušeno a vráceno k dalšímu řízení rozhodnutí 
Rady ze dne 20. 3. 2007, sp. zn. Rpo/133/05. Tímto rozhodnutím byla provozovateli 
CET 21 spol. s r. o. uložena pokuta ve výši 2 000 000,- Kč za porušení § 32 odst. 1 
písm. g) zákona č. 231/2001 Sb. odvysíláním pořadu Big brother dne 28. 9. 2005 v čase 
od 20:00 hodin na programu Nova 
-  podala kasační stížnost proti rozsudku Městského soudu v Praze ze dne 30. září 
2008, č. j. 7 Ca 154/2007, kterým bylo zrušeno a vráceno k dalšímu řízení rozhodnutí 
Rady ze dne 20. 3. 2007, sp. zn. Rpo/110/05. Tímto rozhodnutím byla provozovateli 
CET 21 spol. s r. o. uložena pokuta ve výši 4 000 000,- Kč za porušení § 32 odst. 1 
písm. g) zákona č. 231/2001 Sb. odvysíláním pořadu Big brother ve dnech 28. 8. 2005 – 
31. 8. 2005 na programu Nova 
- seznámila se s reakcemi provozovatelů rozhlasového a televizního vysílání k vydaným 
upozorněním 
-  neudělila provozovateli BROADCAST MEDIA, s. r. o. souhlas se změnou územního 
rozsahu a souboru technických parametrů, spočívající v přidělení kmitočtu Brno – 
Husovice 94,1 MHz/200 W z důvodu negativního stanoviska ČTÚ 



 

6 
 

-  neudělila provozovateli RADIO CRYSTAL s. r. o. souhlas se změnou územního 
rozsahu a souboru technických parametrů, spočívající v přidělení kmitočtu Jablonec nad 
Nisou 105,1 MHz/200 W z důvodu negativního stanoviska ČTÚ 
-  neudělila provozovateli Pražské inforádio, s. r. o. souhlas se změnou územního 
rozsahu a souboru technických parametrů, spočívající v přidělení kmitočtu Kladno – 
komín ECK 96,9 MHz alt. 106,2 MHz/200 W z důvodu negativního stanoviska ČTÚ 
-  neudělila provozovateli Pražské inforádio, s. r. o. souhlas se změnou územního 
rozsahu a souboru technických parametrů, spočívající v přidělení kmitočtu Mladá 
Boleslav – Jičínská 89,2 MHz/50 W z důvodu negativního stanoviska ČTÚ 
-  udělila provozovateli BROADCAST MEDIA, s. r. o. souhlas ke změně územního 
rozsahu vysílání a souboru technických parametrů spočívající ve změně stanoviště 
kmitočtu Plzeň 97,5 MHz/100 W z centrum na centrum 2 podle § 20 odst. 4 a § 21 odst. 
1 písm. b) zákona č. 231/2001 Sb. pro program Radio BEAT 
-  registrovala provozovateli KABEL OSTROV, s. r. o., dle § 29 odst. 1 písm. c) zákona 
č 231/2001 Sb. změnu programové nabídky spočívající v jejím rozšíření o nové 
převzaté televizní české programy: SPORT 5, Z1, Televize Barrandov, LEO TV (časový 
rozsah vysílání od 22. 00 hod. do 06. 00 hod. ), Cinemax a Cinemax 2 a převzaté 
televizní zahraničení programy: The History Channel, JimJam, AXN Crime a AXN Sci-Fi  
-  zahájila s provozovatelem Starnet, s. r. o., IČ: 26041561, správní řízení pro možné 
porušení § 29 odst. 1 písm. c) zákona č. 231/2001 Sb.  
-  zahájila s provozovatelem K + K cable, s. r. o., IČ: 12895563, správní řízení pro 
možné porušení § 54 odst. 2 zákona č. 231/2001 Sb.  
-  neodmítla žádost společnosti JUKE BOX, spol. s r. o. o licenci k provozování 
rozhlasového vysílání prostřednictvím pozemních vysílačů s využitím souboru 
technických parametrů Brno - Kohoutovice 105,1 MHz / 500 W  
-  nařídila s provozovatelem CET 21 spol. s. r. o., IČ: 45800456, ústní jednání podle § 
49 zákona č. 500/2004 Sb. ve věci žádosti o udělení licence k provozování televizního 
vysílání programu Nova Cinema 
-  registrovala provozovateli FORCOM NET, s. r. o., dle § 29 odst. 1 písm. c) zákona č 
231/2001 Sb. změnu programové nabídky spočívající v jejím rozšíření o nové převzaté 
televizní programy: zahraniční veřejnoprávní: DW-TV (Deutsche Welle-Gesetz – 
Spolková republika Německa) a zahraniční soukromé: Bebe Tv, TV A., JOJ PLUS, AXN 
Sci-Fi, AXN Crime, Voom HD, The History Channel (Europe), Nat Geo Wild (Europe), 
Nat GEO MUSIC, Jetix Play, The Travel Channel, THE FISHING AND HUNTING 
CHANNEL, Discovery Civilisation (Europe), Discovery Travel & Living (Europe), 
Discovery Science (Europe & Middle East), Blue Hustler TV (časový rozsah vysílání od 
23. 00 hod. do 06. 00 hod. ), NASN, ESPN Classic Sport UK, MOTORS TV, C Music 
TV, Euronews, National Geographic Channel – Europe, VH-1 European, VH-1 Classic 
Europe, MTV 2, MTV Hits a XXX Xtreme (časový rozsah vysílání od 23. 00. hod. do 05. 
00. hod. ) a české televizní programy soukromé: Tv NOE, UPC EXPRESS, FUN 1, HD 
+, SPORT 5, MeteoTV, Z1, TV Barrandov, FILMBOX EXTRA, FILM BOX HD, Nova 
sport, Cinemax, Cinemax 2, PUBLIC TV, CS mini, SPORT2, GOLF CHANNEL CS, Da 
Vinci, NOSTALGIA, NOSTALGIA MUSICA, REVOLUTION TV a LEO TV (časový 
rozsah vysílání od 22. 00. hod. do 06. 00. hod. ) a o nové převzaté rozhlasové 
programy, a to české veřejnoprávní : ČRo 4 – Radio Wave, ČRo 6, ČRo Region, 
Středočeský kraj, ČRo Olomouc, ČRo Ostrava, ČRo Leonardo, ČRo D-dur a ČRo Rádio 
Česko a české soukromé : RADIO PROGLAS a FUN ONE STATION a slovenské 
veřejnoprávní : SRo 1 - Rádio Slovensko, SRo 2 - Rádio Devín, Rádio - FM, SRo 5 - 
Rádio Patria, Rádio Regina Bratislava, Rádio Regina Bánska Bystrica, Rádio Regina 
Košicea vzala na vědomí skutečnost, že programy HBO, Eurosport cz a po 
zaregistrování i program National Geographic Channel - Europe bude provozovatel 
vysílání vysílat i v identické HD verzi.  



 

7 
 

 
 

V Praze dne 6. 11. 2008 
Václav Žák 
předseda Rady pro rozhlasové 
a televizní vysílání 
kontakt: info@rrtv. cz 
274 813 830 


