
Tisková zpráva 

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání 

 

Dne 6. 12. 2012 internetový server DigiZone.cz zveřejnil článek „TV7, plánovaná celoplošná 

televize od RTA, definitivně přišla o vysílací licenci“ šéfredaktora Jana Potůčka.  

Informace v tomto článku uvedené se nezakládají na pravdě, jak lze zjistit i z tiskové zprávy 

RRTV z 22. zasedání, konaného dne 4. 12. 2012. 

RRTV se na svém 22. zasedání seznámila s informací ČTÚ o pravomocném ukončení sporu 

mezi EBD a CDG o podmínkách vstupu TV7 do multiplexu 3. Vzhledem k tomu, že správní 

řízení o odnětí licence k provozování televizního vysílání programu TV 7 bylo přerušeno 

z důvodu probíhajícího řízení o předběžné otázce do pravomocného rozhodnutí ČTÚ, Rada 

informuje v souladu s ustanovení § 65 odst. 2 správního řádu účastníka řízení (zde EBD) o 

tom, že se v řízení o odnětí licence pokračuje.  

Citace z TZ z 22. zasedání, konaného dne 4. 12. 2012: 

„Rada informuje provozovatele EBD s.r.o., IČ 280 72 782, se sídlem Kájov, Staré 

Dobrkovice 16, zastoupeným na základě plné moci Mgr. Mojmírem Náplavou, advokátem, se 

sídlem Uherské Hradiště, Zelný trh 1249, o pokračování v řízení, č.j. zem/2358/201 ze dne 

19. července 2011, o odnětí licence č.j. cun/2272/08, spis. zn.: 2007/842/cun/EBD, ze dne 

26. února 2008, k provozování televizního vysílání programu TV 7 prostřednictvím 

pozemních vysílačů v systému.“ 

Informace, že bylo v tomto řízení rozhodnuto o odnětí licence, je chybná. 

 

V Praze dne 6. 12. 2012 

 

Kateřina Kalistová 

předsedkyně Rady pro rozhlasové 

a televizní vysílání 

kontakt: info@rrtv.cz 

274 813 830 

 

 

 

http://www.rrtv.cz/cz/files/press/TZ_22_12.pdf

