
K dnešnímu dni, tj. ke dni 14. 5. 2013, nemá Rada pro rozhlasové a televizní vysílání informace o tom, že 
by byla podána správní žaloba proti jejímu rozhodnutí sp. zn. 2012/971/bar/BBC ze dne 19. 2. 2013. 

2161-2




